2021. marketing trendje, az online jelenlét általi brand erősítés lesz. A „légy rugalmas” most teljesen új jelentéssel bír, akárcsak a „váratlanra számítani kell”.
2021-ben újra meg kell ismerni az ügyfelet és a szokásait. Kimondhatjuk, hogy ez a járvány megzavarta a fogyasztók viselkedését, és egyre világosabbá válik, hogy ha ez megtörtént, akkor nem fogunk tudni teljesen visszatérni a „normálishoz”. A rugalmasság és a változtatási készség elengedhetetlen lesz. Marketing ügynökségként ezért hoztunk néhány szempontot, ötletet és irányt, amire érdemes építkezni.
Tartalom
2021. marketing trend: a brand erő
Ki kell tűnni a tömegből, illeszkednie kell márka hangjához, érzékenynek kell lennie és növelni kell a megtérülést. Azért kell küzdeni, hogy jó minőségű tartalom készüljön, ami egyre nehezebb, mert több időre, pénzre vagy emberre van szükség a különböző platformok miatt, mégis ez válik a marketingmix legfontosabb elemévé.
Trendi szeretnél lenni? Kérj konzultációt!
Marketing trend újratöltve
2021. marketing trend eleme, a virtuális marketing, ehhez szükséges tartalom egy kicsit más, mint a „normális” időkben, mert kimarad egy fontos eszköz: a személyes kommunikáció. Ezért máshogy, meggyőzőbben, röviden, érdekesen, online… kell felépíteni a folyamatot.
Ezt az 5 eszközt semmiképp ne hagyd ki.
- Egyedi releváns ajánlat
- Videók minden mennyiségben
- Célzott landing oldalak
- Blogbejegyzések
- E-mail programok, különleges ajánlatok, egyedi megoldások
Erős brandet szeretnél? Kérj konzultációt!
2021. marketing trend év legnagyobb változása a digitális megoldásokban vannak, ahogy a márkák használják a technológiát a marketing támogatása érdekében.
A márkákkal szemben álló nehéz helyzetet nem lehetetlen megoldani. A piacvezető marketingszakemberek már megalapozták annak bemutatását, hogy milyen kereskedelmi előnyök származnak például az AI által működtetett szövegírás használatával az érzékeny üzenetek széles körű előállításához. Jelentős segítség az automatizálás, ami segíti a több bevételt és nagyobb szintű ellenőrzést.
Személyes figyelem online
2021. marketing trendjeiben sokkal több személyre szabott ajánlatot fogunk látni. Nyilvánvalóan egyre többen dolgoznak távolról, és új módszereket találnak a kapcsolattartásra. A személyre szabott marketing fontos lesz annak a személyes értéknek a pótlására, amelyet sok vállalkozás elvesztett.
Emiatt több videómarketinget fogunk látni, különösen akkor, ha kommunikálunk a potenciális vásárlókkal. Verseny előnyt fog adni azoknak, akik kapcsolatokat tudnak kiépíteni és „virtuálisan” kapcsolatban maradhatnak a közönségükkel.
Virtuális események generálása
A virtuális események már nem csak egy újabb vezető taktika, amely kiegészül a marketingeszközök arzenáljával – sok esetben ez az egyetlen.
Ezért a digitális üzleti forgatókönyvek állandóvá válhatnak. Virtuális események szárnyalnak, ezért érdemes frissíteni és brand szempontokból is átalakítani a felhasználói élményt közösségi profilokon az üzlet és egyéb funkciók kihasználásával.
Új trendek születnek
Online kostóló, közösségi vásárlás…
A közösségi média a legfőbb vásárlási csatornává válik ezáltal. Az olyan közösségi média platformok, mint a Facebook, megkönnyítik a fogyasztók számára a felfedezéstől a vásárlásig, anélkül, hogy valaha is el kellene hagyniuk a platformot, egyszerű és zökkenőmentes utat teremtve a vásárláshoz.
Figyelem minden formában
A tájékozott vásárlók tájékozott márkáktól szeretnének vásárolni. Ez azt jelenti, hogy a személyre szabott trenden túl is fejlődni kell, és belépni a személyes kereskedelem korába, ahol a fogyasztók a márkákkal szerzett tapasztalataikat az adott pillanatban tükrözik preferenciáikat.
Azt várják, hogy a márkák megértsék, mit vásároltak a múltban, és segítenek abban, hogy meghatározzák, mit kellene vásárolniuk a továbbiakban, az összes olyan adat alapján, amelyet tudatosan megosztottak velük a webhelyeik és csatornáik bevonásával.
Digitális jövő – digitális kapcsolatok
Digitális transzformáció – Az 5G végre bekerül a mainstreambe – ezúttal valóban! Évek óta hallunk az 5G előnyeiről, de csak a távoli munka, a videokonferencia és a digitális együttműködés vált életünk központi részévé ebben az évben, amikor a megbízható csatlakozás és a nagyobb sávszélesség igénye valóságos, konkrét előnnyé vált.
Egy ideje tudjuk, hogy a vállalkozások egyre inkább a hibrid felhő-infrastruktúra felé mozognak. Olyan beruházásokat hajtanak végre az eszközök építésében, amelyek egyszerűbb kapcsolatot tesznek lehetővé a helyszíni adatközpontok és a felhő között.
Ezek a befektetések arról szólnak, hogy találkozzanak az ügyféllel, ahol éppen vannak.
Az exponenciális adatnövekedés kihívásainak kezelése, ugyanakkor proaktív tevékenységet folytat az olyan kérdésekben is, mint a magánélet, a biztonság és a megfelelés.
Egyszerűen fogalmazva a 2021. marketing trendjei, kapcsolódnak a digitális megoldásokhoz, melyekkel erősíteni lehet és kell is a brandet. Használd okosan a digitális megoldásokat, mert a marketing enélkül kevesebb.