Amikor először brand szemmel ránézünk az ügyfél megjelenésére, akkor biztos, hogy több Google hibaüzenetet fogunk látni. Az elmúlt időszakban ez fokozódott, így a számok növekszenek. Te tudod, hogy milyen területek lehetnek ezek?
Tartalom
Google hiba cheklista
Alapvetően 3 terület fontos, hogy jó alapokat építs ki a vállalkozásodnak. Legyél jelen az online világhálón, mutasd meg magad a megfelelő felületeken és hiteles brandként értékeljenek az ügyfelek.
Weboldal teszt
Az első és egyben a legfontosabb, ha hirdetsz a Google rendszerben, akkor gyors oldal szükséges és megfelelő ügyfélélményt kell biztosítanod. A Google hibaként veszi, ha ezek nem megfelelőek. Az audit első eleme, mert a legtöbb esetben ezzel találkozik először a látogató. Több szempontból érdemes ellenőrízni, de itt is a komplexitás elve a leghatásosabb.
Egy weboldal készítő nem tud 100% SEO szempontok szerint létrehozni egy weboldalt, egy SEO szakértő nem tud 100%-osan üzletfejlesztési stratégia szerint támogatni. Egy marketinges nem tudja lefedni az összes területet, mára mindegyik egy-egy külön szakma, ahol naprakésznek kell lenni, mert a vállalkozás sikeressége a tét. Mindegyik szükséges a lehető legjobb egyéni kombinációban.
Ezért ügyfélélmény oldalról (dízájn, mobil, gyorsaság…), technikai megoldásokkal (gyorsaság, védelem, kompatibilást…), kereshetőségi szempontból, organikus megjelenést SEO támogatással.
Hirdetésre van szükséged? Kérj ajánlatot!
Weboldal ellenőrzés = technikai és ügyfélélmény audit
Platform jelenlét
A vállalkozás típusa és a szolgáltatási /termék struktúra fogja meghatározni, hogy melyik felület szükséges a jelenlétre. Ez stratégiai kérdés és a tervezéshez elengedhetetlen, a megfelelő marketing mix összeállítása.
Egy gyors átnézéssel máris ellenőrizhető, a leggyakrabban használt felületek listája:
- Weboldal
- Google cégem
- Google Ads
- Youtube
- Tik-tok
- Linkedin (személyes profil, céges profil, csoport)
- Blog(ok)
- PR megjelenés
- Prezentációk, ajánlatok, szóróanyagok…
Megjelensz a Google keresőben? Jó platformokat használsz? Ugye nem csak kiemeled a hirdetéseket? Megfelelő a weboldalad? Kommunikációd a célcsoportodnak szól?
Google hiba megjelenik, csak tudnod kell, hogy hol nézd.
Egy gyors tipp:
A trendek változnak a különböző marketing platformokon és csatornákon. Kíváncsi vagy, hogy a Te vállalkozásodnak, milyen platformon lenne érdemes jelen lenni? Szívesen megmutatjuk!
Marketing ötletek, tippek és megoldások!
Vállalkozás marketing 5 lépése
Marketing és brand tanácsadásra van szükséged? Kérj ajánlatot!
Ügyfélélmény, ami becsillagoz!
Szakértők, akire szükség van:
- Brand szakértő
- Stratégia szakértő
- PR szakértő
- Marketing szakértő
- Arculattervező
- Weboldal készítő
- Szoftverfejlesztő
- SEO szakértő
- Tartalom szakértő