brand és marketing szempontok szerint!
Az ellenőrzés szó hallatán biztos az unalmas számokra, vagy könyvelőkre gondolsz.
Ez most más audit lesz!
Szeretnéd megismerni az igazi erősségeidet?
Fontos neked, hogy tudd, mi hátráltat?
Brand és marketing audit célja, hogy feltérképezzük a jelenlétedet, olyan minőségi mutatók alapján, ami segíti a stratégiát, a tervezést és a kommunikációt.
Minden megjelenés egy lehetőség!
Így a jelenlét vagy annak hiánya problémát is okozhat.
Vállalkozásodnál használsz támogató eszközöket?
- Feltetted a térképre a cégedet?
- Látszik a cégprofilod a keresések során?
- Közzéteszel fotókat és bejegyzéseket az újdonságokról?
- Ügyfeleid írnak véleményt?
- Van weboldalad? Technikailag megfelelő?
- Használod az Analyticset, a Search console-t a weboldaladon?
- és van még néhény olyan alap dolog, amire szükséged lehet.
Brand és marketing audit megmutatja a lényeget.
A marketing nem állhat le, mert az emberek változnak, a termék vagy a szolgáltatás változik, a marketing-mix változik.
Tény, hogy ez is egy állandó feladat, amihez külső szem módszertan szükséges. Rendszeresen ellenőrizve (legalább évente kétszer ajánljuk), hogy folyamatosan térképezve és rögzítve legyenek a problémák. Így a következő időszakban stratégiailag orvosolni lehet.
Ügyfélélmény, ami becsillagoz!
Nem csak értékesítened kell, mert a marketing ott folytatódik, hogy ismered az ügyfeled.
Tudod mit vásárolt, tudod mire van még szüksége és azt is tudod, hogy mire vágyik.
Amikor ezeket a tapasztalatokat, áthelyezed a kiindulóponthoz vagy a bizalom első pontjához, akkor az új ügyfeleidnél mégnagyobb sikereket érhetsz el.
1* Elkészül a brand, az összes kellékével (kutatás, stratégia, tervezés, megjelenés).
2* Ügyfelednek szóló PR és marketing kommunikációval.
3* Tökéletes kiszolgálással, élménnyé teszed a vásárlást.
4* Tapasztalatok alapján újra és újra javítod a folyamataidat és a jelenléted.
5* Így egyre több flow és aha élményt adsz, amiért cserébe Te is megkapod a csillagokat.
Brand feladat!
1. Írd be a keresőbe a cég vagy a brand neved, (ne a honlapod címét). Nézd meg a képeket is.
2. Mit látnak az érdeklődök, ha rád keresnek?
Mit gondolsz? Jó, nem jó, lenne feladat, nem tudod...
Kérdésed van? Írj nekünk!