Marketing stratégia egy jó ötletből is indulhat (írtunk már marketing ötletekről), melyek csak akkor hasznosak, ha meg is valósulnak. Minden marketing ötlethez szükség van két kiindulópontra, értsd pontosan a vásárlóidat és ismerd a különböző platformok algoritmusainak a jellemzőit.
Marketing ügynökség és a vállalkozás
Marketing ügynökség és a vállalkozás
Mit tehet egy online marketing ügynökség a vállalkozás sikeréért? Sokat, ha vállalkozási szemszögből közelíti meg a stratégiát, a helyzethez igazítja a terveket és rugalmasan kezeli a jelenlétet. A vállalkozást és a marketingjét, különböző szempontok szerint érdemes megközelíteni.
Marketing ötletek, tippek
Marketing ötletek, tippek
Marketing ötletek csak akkor hasznosak, ha meg is valósítod. Az online marketingben a legtöbb esetben többet ér, ha pontosan érted a vásárlóid és a különböző platformok algoritmusainak a jellemzőit.
Marketing stratégia és tervezés
Marketing stratégia és tervezés
Minden vállalkozás célja a bevétel, és a növeléshez szükséges a marketing stratégia is. A bevétel csökkenésekor gyors reakcióként egy gyors marketing hirdetésbe vagy kampányban látják a megoldást és sokszor a tudatos tervezés elmarad.
Szakértő vagy ügynökség?
Szakértő vagy ügynökség?
Melyik jobb, szakértő vagy ügynökség? Egyszerű kérdés, de annál összetettebb. Elsőként meghatározza a vállalkozási forma és cégszerkezet. Ezután érdemes a büdzsé oldalról közelíteni. Tovább
Marketing platformok 1
Marketing platformok 1
Egy vállalkozás esetében stratégiai kérdés, hogy milyen marketing platformokon jelenik meg. Ahogy változik a világ, úgy változnak a lehetőségek is. Ez is olyan, mint az éves büdzsé tervezése, meg kell tervezni, hogy mire, mennyi jut.