2021. marketing trendjei

2021. marketing trendje, az online jelenlét általi brand erősítés lesz. A „légy rugalmas” most teljesen új jelentéssel bír, akárcsak a „váratlanra számítani kell”. Tovább

Önnek több Google hibaüzenete van, mi is szólunk!

Amikor először brand szemmel ránézünk az ügyfél megjelenésére, akkor biztos, hogy több Google hibaüzenetet fogunk látni. Az elmúlt időszakban ez fokozódott, így a számok növekszenek. Te tudod, hogy milyen területek lehetnek ezek?

Tovább

Év végi marketing feladatok | 3 kiemelt területe

Vállalkozás kiemelt időszaka az év vége, mert sok tevékenység mellett a marketing feladatokkal is kell külön foglalkozni. A feladatok közül az egyik legfontosabb a jövő év megtervezése. Te ne hibázz, 2008-as válságnál, a cégek nagy százaléka, két tételt húzott ki a büdzséből,

Tovább

Marketing ügynökség és a vállalkozás

Mit tehet egy online marketing ügynökség a vállalkozás sikeréért? Sokat, ha vállalkozási szemszögből közelíti meg a stratégiát, a helyzethez igazítja a terveket és rugalmasan kezeli a jelenlétet. A vállalkozást és a marketingjét, különböző szempontok szerint érdemes megközelíteni.

Tovább

Marketing ötletek, tippek

Marketing ötletek csak akkor hasznosak, ha meg is valósítod. Az online marketingben a legtöbb esetben többet ér, ha pontosan érted a vásárlóid és a különböző platformok algoritmusainak a jellemzőit.

Tovább

Marketing stratégia és tervezés

Minden vállalkozás célja a bevétel, és a növeléshez szükséges a marketing stratégia is. A bevétel csökkenésekor gyors reakcióként egy gyors marketing hirdetésbe vagy kampányban látják a megoldást és sokszor a tudatos tervezés elmarad.

Tovább

Marketing platformok 1

Egy vállalkozás esetében stratégiai kérdés, hogy milyen marketing platformokon jelenik meg. Ahogy változik a világ, úgy változnak a lehetőségek is. Ez is olyan, mint az éves büdzsé tervezése, meg kell tervezni, hogy mire, mennyi jut. 

Tovább